Kliping novosti

Koje države su zvezde Olimpijskih igara?

Sa obzirom da su Zimske olimpijske igre u Sočiju upravo završile, zanimale su nas osvojene medalje po državama. Zvanični brojači medalja ne uzimaju u obzir broj stanovnika pojedinih država, tako da je rang lista najuspešnijih napravljena sa obzirom na ukupan broj osvojenih medalja i njihovom sjaju. Zato nas je zanimalo koje bi bile prve tri države prema apsolutnoj podeli u kojoj bi se u obzir uzeo broj stanovnika i kako bi se kvalifikovale države Adriatic regiona. U kratku analizu uključene su osvojene medalje na posljednjim Letnjim olimpijskim igrama u Londonu 2012. i Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju 2014.

Детаљније...

Modifikovani stavovi o genetski modifikovanoj hrani

Iz izjava srpskih zvaničnika nekada je veoma teško rasuditi šta je informacija, a šta dezinformacija, šta je istina, a šta laž. A još teže je proceniti “rok trajanja” određenog stava, izjave, mišljenja, pošto isti često važe “od danas do sutra”, odnosno dok se pod uticajem nekog od faktora ne – modifikuju.

Детаљније...

Pratite blogove? Ako ne - vreme je da počnete!

Klasični mediji (štampa, TV, radio i web portali) uglavnom prenose iste vesti? Želite da čujete DRUGAČIJE mišljenje? Direktne stavove korisnika Vaših usluga, potencijalnih kupaca, "običnih" ljudi?

Детаљније...

Sve više reklama na Internetu - U svetu je zabeležen skok digitalnog marketinga od 14%, a u Srbiji od 17% sa tendencijom daljeg rasta

Zbog sve većeg broja korisnika Interneta u svetu, ove godine se na globalnom nivou očekuje rast digitalnog oglašavanja od 14,6%, što je nastavak dugogodišnjeg trenda rasta onlajn marketinga.

Prema rezultatima jednog istraživanja, 2012. je zabeležen globalni rast reklamiranja na svetskoj mreži od 14 odsto. Istovremeno, tržište digitalnog marketinga u Srbiji poraslo je za 17 odsto.

Детаљније...

Dobrodošli na Tvitomaniju!

U Novom Vinodolskom (Hrvatska) od 8. do 12. maja održaće se regionalna konferencija o društvenim mrežama, pod nazivom Tvitomanija! I Kliping će biti tamo! Predstavićemo svoja rešenja i iskustva iz oblasti praćenja i upravljanja objavama na društvenim mrežama. Zajedno sa vama razmotrićemo zašto su društvene mreže prisutne u svim sferama javnog i poslovnog života i šta na njima možemo pa i moramo raditi. O programu možete više saznati na: http://tvitomanija.me/program/

Sa Minom Smiljanić, promoterkom Tvitomanije, napravili smo i kratak intervju: TVITOMANIJA – DRUŠTVENE MREŽE ZA POSAO I ŽIVOT - http://youtu.be/0YQCHqsvh4Y

Детаљније...

Sa regionalnim newsletterom povezali smo PR društva Slovenije, Hrvatske i Srbije

Mesečni newsletter "Komunicirajmo" plod je saradnje agencija Kliping i Presscut (HRV) sa Društvom Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) i slovenačkim i hrvatskim nacionalnim PR udruženjima.

Детаљније...

Do 2017. predviđa se da će još 100 miliona dece imati pristup Internetu!

Telenor Grupa je predstavila rezultate istraživanja o načinima smanjenja negativnih uticaja interneta i mobilnih usluga na mlade ljude koje je na zahtev kompanije uradila konsultantska kuća Boston Consulting Group (BCG).
Istraživanje se bavi brzim širenjem interneta, a očekuje se da će Telenor imati 176 miliona dece među korisnicima na svojim tržištima do 2017. Brzo širenje pristupa internetu donosi veću potrebu za saradnju među industrijama kako bi se smanjio rizik i gradila otpornost među mladim ljudima.

Детаљније...

Internet polako „ubija“ novine

U poslednje vreme često se mogu čuti predviđanja o skorom nestanku štampanih medija. Tiraži listova sve su manji, pa su smanjeni i prihodi od oglašavanja. Naime, odavno se internet smatra kao veoma opasna konkurencija tradicionalnim medijima.

Детаљније...

Na 4. Konferenciji Društva Srbije za odnose sa javnošću »PRilika 2012« poslato više od 1.300 tvitova

Da je srpskim PR strućnjacima Twitter jako blizak kanal komunikacije, pokazalo se i tokom ovogodišnje konferencije PRilika 2012, na kojoj su učesnici aktivno komentarisali događanje u velikoj sali Kongresnog centra u Novom Sadu preko te društvene mreže. U samo dva dana sa #PRilika2012 na Twitter poslato je preko 1.300 tvitova, najviše njih preko web twitter aplikacija, a najveći broj tvitova sa mobilnih uređaja stigao je sa BlackBerry telefona. Najaktivniji tviteraši bili su @milosdjajic, @PRSrbija i @Lavche73.

Детаљније...

Kliping iskoristio PRiliku 2012

Prošle nedelje kao predavači na 4. srpskoj konferenciji odnosa s javnošću PRilika 2012, u Novom Sadu boje srpskog i slovenačkog Klipinga zastupali su Ilija Vučević, menadžer odnosa s klijentima, i Tina Cipot, vođa web monitoringa. Brojnoj publici predstavili su prezentaciju „Ne dozvolite da vas društveni mediji „pregaze“: Efektivno upravljanje informacijama i odnosima s javnošću u društvenim medijima.“

Детаљније...