Praćenje

monitoring

 

Promene u društvu i medijima su neodvojivo povezane. Medijski izveštaji odslikavaju događaje i imidž aktivnosti svih organizacija i pojedinaca.

Medijsko izveštavanje

Uspešno poslovanje i odziv su nemogući bez pravilnog uvida u medijski pejzaž. Klasično praćenje štampe, elektronskih (radio i TV) i internet medija je postalo neophodan, iako nedovoljan, preduslov za organizacije svih tipova. Tehnološki i društveni razvoj nisu se dogodili bez promene u medijima. Žiža se pomerila na internet i društvene medije. Kliping je jedan korak ispred, i spreman za praćenje!


Novi društveni mediji

  • 250 miliona korisnika pristupa društvenim mrežama preko mobilnog telefona.
  • Facebook ima preko 750, Twitter preko 200, a Google plus preko 25 miliona korisnika.
  • Da je Facebook država, bio bi treća najveća država na svetu.
  • Postoji 32 miliona blogova, uključujući stavove i komentare o organizacijama i proizvodima danas u svetu.
  • Svake sekunde skoro dva sata video materijala se podigne na sajt Youtube.